Kızlar 2 önce doğum sancısı mi diye post açmıştım hatta sancılarım çıkmıştı Nst de 1 gece hastanede kaldım. Açılmam yoktu taburcu edildim ağrılarım geçince. Şimdi lavaboya gittim tuvalete bakinca farkettim ki kan gelmiş. Peceteyle bakınca da baya kan vardı. Pembemsi falan da değildi. Doğumun habercisi mi bunlar böyle. Hem çok heyecanlandım hem de bir korku sardı beni. Doktor kontrolüm de Çarşamba günü daha.