Havva122 18 haftalık olduk bugün. İki gündür kasık ve bel ağrım var. Doktora göründüm bir sıkıntı olmadığını rahim büyüdüğü için normal olduğunu söyledi ama bazen şiddetli oluyor. Nasıl veya ne zaman geçer yaşayan var mı?😒