Demet78 Daha Yeni 37.haftamda Dr sezeryan la alcakti bebek hareketleri yavaslamisti post açmıştım bugün tekrar kontrole çağırdı suyumda azaldı Çarşambaya Sezeryan 36+4 😥🤰 sağlıcakla gelsin kızım inşallah kolay dogum olur 🤲
Bilgevural Demet78 sağlıkla gelsin bebişiniz inşallah. Bence hiç korkmayın ve kavuşacağınız için mutlu olun. Sonuçta onun sağlığı için bir kaç gün erken gelmis olcak. Allah’ın izniyle sağlıkla doğar inşallah 🤍
pinkpanter72 Demet78 hiç korkma canım allhın izniyle sağ salim ikinzde çıkarsınız oradan bir sıkıntısı olmadığı sürece korkma daha erken haftalarda doğurup küveze bile girmeyenleri gördük burada bol dua
Hazalca Demet78 galiba biz de 37 yi göremeyeceğiz 35+4 haftalığım doktor her an alabiliriz dedi, bu bebekler aceleci
Demet78 pinkpanter72 allah razı olsun cok teşekkürler ndn bilmiyorum garip hislerdeyim 🤲🤰isteyen herkese nasip etsin rabbim