Merhaba herkese daha bir kaç gün önce normal doğum istediğimi yazmıstım buraya hatta ptesi kontrolüm var dedim.Bugun kontrole gittim.Bebeğim hareketlerinde azalma hissediyordum kaç gündür fakat yeri daraldı ondandır dedim anlam vermemiştim doktorumuda aramamıştım.Doktor bugun nst ye bakınca kalp atışlarının düştüğünü sonra ultrasonla inceleyince kordon dolanmış sıkı şekilde ve sıvısında partikül var kaka yapmıs olabilir dedi acil yatışını vermem lazım riske giremem dedi.Ben şok oldumm çok ağladım hayır hiç hazır değilim bu cok ani oldu dedim normal istiyordum ya bebeğim canlı değilse diye cok ağladım.Oda hayır bebek iyi ama sıkıntıya girer bekleyemeyiz dedi.Eşimi aradım eşim geldi evden hastane çantamızı aldık yatışımızı yaptık.Sonra doktoru bekledik 1 saat sonra geldi beni ameliyathaneye aldılar tabi ben halen ağlamaya devam doktorum cok sakinleştirdi beni bak dedi en sağlıklı doğum anne ve bebeğin sağlıklı buluştuğu doğumdur üzülme kısmet değilmiş önemli olan çocugunu sağlıklı çıkarmamız.Neyse cok panik oldum zaten panik atağım var dedim üsteki aynaları kapatın görmek istemiyorum.Çok panik oldum duramadım ayaklarımı hissetmeyince kendimi çaresiz hissettim başımdaki hemşire çok güzel ilgilendi benimle bir an olsun elimi bırakmadı.Sonra bebeğimin sesini duydum ve o an hiç unutmayacağım bir an olarak hafızama kazındı.Sonra o kadar rahatladım ki doktoruma hocam acele etmeyin sakinleştim ben yavaş yavaş dikin dedim.Çok şükür bitti ameliyat odama geldim ve şu an bebeğimi izlerken size bunları yazıyorum.Bazı şeyler nasipten öte değil normal doğum olarak çıktım fakat sezeryan oldum ama olsun önemli olan bebeğim ve benim sağlıklı kavuşmamdı.Belki biraz ağrı çekerim acı cekerim ama bebeğim için değer.O yüzden üzülmeyin hanımlar en önemlisi kucagımıza sağlıklı almakmış onu anladım doğum şekli sadece bir kavuşma yoluymuş önemli olan o yolun sonunda kavuşmak🥰