Tubamelis 38 haftalık hamile sgk ve yeşil kartım yok 9 aylık bu süreçte sürekli annelik sigortasından faydalandım doğum için de devlet hastanesinde doğurmayı düşünüyorum bunun için ücret alırlar mı?
1prensesannesi_ Tubamelis canım devlette sigortan yoksa para ödüyorsun ama ne kadar bilmiyorum sigortasız işte çalışan bı akrabamız vardı her gittiğinde para veriyordu kayıt olduktan sonra yani devlette alıyor
gamzecgr Tubamelis eşinin Sigortası varsa ondan yararlanabiliyorsun ev hanımı bir arkadaşım o şekilde devlette doğum yapmıştı
Mrsfly Minigiim-vebenn52 sigortası yoksa tabiki de ücretli yoksa neden sigorta denilen bişey var ki? 😂özeller kadar olmasa da bi meblağ çıkıyor