Halime4721 Selam kizlar bugün 20+2 günlük olduk ve aşı için çağırdılar asi oldum ama aşırı bir sekilde baş ağrısı mide bulantısı yaptı aranızda bu durumu yaşayan varmı ?
Blueberry0 Halime4721 çok normal ama 2nci doz daha ağır geçiyor diyolar kolunu kaldıramıyorsun felan yazmışlar 🥲
prematureanne02 Halime4721 Bende hiçbiri olmamıştı. İkinci dozda kolum biraz ağrımıştı ilkine göre sadece
Blueberry0 Halime4721 birer ay ara ile yapılıyor canım . Ama bahsettiğim tabi kişiden kişiye göre değişiyor 😊 Bende olucam 1 hafta sonra bakalım ne olacak 🤣