38+4 oldum nisan veya su gelmedi. Sanci yok yada varsa ben anlamıyorum arada Bi adet agrisi bel agrisi vs oluyo bide vajinanin girisinde ve biraz içine doğru arada bıçak batmasi gibi bisey oluyo neden olurfikri olan var mı acaba bide kasiklarimda kıpır kıpır hareketlenme hissediyorum ama bu saydiklarimdan en çok batma oluyo heralde. Çatı muaynesi oldum acilma falan hiç yoktu ilk dogumum olucak tecrübeler yazsin lütfen ya