EserNagihanSnmez Kardelen şimdilik memnunum canım 6 tane arkadaşım da ona gidiyo gayet memnunlar inş Doğumda da iyi olur 🙂
zlemAtAcar Ddmyvz sırameşelerde oturuyordum bende 🤗🤗🤗 Gemliğe evlendim 🌸Annemler hala orada oturuyorlar .
zlemAtAcar Ddmyvz annelere çok yakın 😍😍😍 bizde Gemlik manastırdayız 🤗🤗🤗 kumlada yazlık var. Yazın annemler Oray'a geçiyorlar.