DmlGnr Kızlar 3 cm acilmam var çatı muayenesinden sonra kanamam da oldu ne zaman dogruur aceba acil eve yolladı 5 dakkaya dusunce sancilarin gel diye
Mrsfly DmlGnr valla canım aslında 4 den sonra göndermiyorlar eve ama her an olabilir bir iki gün sürebilir kişiye göre değişiyor
Aysukuzey06 DmlGnr ben 3 cm acilma vardi 1 saat araliksiz yürü hiç oturma sonra gel dedi. Hastane bahcesinde yürüdüm feci sancilarla birlikte bubarada sancilarim 4 dk ya dusmustu gittigimde 4 cm olmustu yatirdilar.
mervee19_ DmlGnr inşallah sağlıklı şekilde bebeğinizi kucağınıza alırsınız dogumunuz da istediğiniz gibi geçer kaçıncı haftadasiniz acaba bende 41 . Haftadayim.sancim.yok hâlâ