Erva38 Pembe leke geldi ama sancı yok hanımlar bebekte hareketli içimde.doğummu başlıyor sizce yardımcı olun?
Mrsfly Erva38 nişan olabilir canım ağrın yoksa dert etme. Sakınlığını koru doktoruna haber verebiliyorsan haber ver, devletteysen ağrın olursa acile git.
zeyenp5524 Erva38 bu nişan büyük ihtimalle ama herkes nişanımgelince dogumu baslamıyo agrınız olursa hastaneye gidin
Hayat123456 Erva38 nişan büyük ihtimalle canım benim ilk dogumumda nişan geldi hemen hastaneye gittim doğum başlamış dediler 3 cm açıklikla saat 2 de girdim 7 de doğum yaptım ve hiç ağrım sancım vs yoktu yine tedbirli ol derim