Milly93 6+6 haftalık hamileyim. Feci şekilde mide bulantım var. Son 4 gündür safra cıkarıyorum. Ve midemde birşey kalmadığından dün resmen kan tükürdüm öğürürken. Oturur gibi uyuyorum. Yemek yemeyi gec su bile içemiyorum. Bugün doktorum serum verdi. 3 saat serumla takviye yapıldı. Mide bulantısı için kuvvetli bir ilaç verdi ama adını hatırlamıyorum eşim gidip aldı. Eger fayda etmese seruma devam edeceğiz dedi. Çalışıyorum ve bayışalacak gibi oluyorum. Sürekli acı su geliyor ağzıma. Allah hepimizin yardımcısı olsun. İnş en kısa zamanda kurtuluruz.