Eminemom Arkadaşlar son adet tarihim 29 haziran sizce cinsiyetimiz ne olur yani çin takviminde falan hangi ayda gebe kalmış olarak bakmalıyım
aslanprenses_ Eminemom internete direk Çin takvimi gebelik cinsiyet hesaplama yaz çıkar. Ordan bakabilirsin 😇
Bride_6470 Eminemom Temmuz olarak bakmalısınız çünkü haziranın sonu adet döneminiz yumurtlama döneminiz temmuzda olmuş oluyor benimde aynısı oldı çünkü tezmmuda hamile kalmışım
Eminemom Hep erkek çıkıyo birde rus takviimi diye bişey icat etmişler orda kız çıkıyo teşekkürler ilginize