Bbtull_ Merhaba ben 2020de ilk ogluma Songul Hocada yaptirdim ebeleriyle herseyiyle cok memnun kalmistim mecburi sezeryanla simdi 28 haftalik hamileyim nasipse 2.oglumu da Songul hocada dogum yapacagim
Sekerpare16 Bende 2021 de songül hanımda yaptım doğumumu memnun kaldım şimdi24 haftalık hamileyim yine ona gidiyorum memnunum