Bende çok seviyordum. 16.haftaya kadar yattım sırt üstü. 16.haftada bebeğimin kalp atışı yavaşlamıştı doktorum çok kızmıştı. O günden beri yan yatıyorum sola ya da sağa yatıyorum hep. Çok ağrıyor artık yanlarım 35.haftadayım doğuma az kaldı. Doğumdan sonra ful sırt üstü yatacam.