Liders hiç umutsuzluğa kapılmayın hem pcos hem de hormon yükseklikleri olan biri olmama rağmen şu an 2.ye hamileyim. İlki tedavi ile oldu 3. Yılımda kavuştum bebeğime tam da umutlarımı yitirmişken hem de. Hele bu şimdikinde tedavi olmayı düşündüm ama işten giçten fırsat bulamadım. İlk kızım 6 yaşında. Şimdi 10haftalığım. Nasıl oldu ben de anlamadım bir daha olmaz diyodum senelerce korunmadım. Bu sebeple sakın umutsuzluğa kapılma ben yaptım sen yapma o zaman hiç olmuyor çünkü 😊