HKbraa benimde normal doğum oldu çok şükür çarşamba sabahı kucağımıza aldık kızımızı 🤲🏽 epidural sonrası baş ve boyun ağrım oldu çok yoğun bir şekilde halen daha devam ediyor. O yüzden genelde emzirmek dışında yatıyorum. Allah herkese hayırlı kolay doğumlar nasip etsin 🤲🏽