Acemiiiii Haftanın içindeyim. Hala hissetmedim bebeğin hareketlerini. Sadece gaz gibi bir doluluk oluyor bazen o kadar. Ne zaman hissediliyor?
Blueberry0 Acemiiiii bende 18+3 haftalığım. Daha bende hissetmiyorum ve çok hareketli bir bebek her ultrasonda gördüğümde resmen halay çekiyor😅 Ne zaman hissedilir bende bilmiyorum kişiden kişiye de değişiyor ama..
Raziyenurx Acemiiiii bende 17 haftalığım bende hissedemiyorum pek ya ikinci gebeligim aslında ilkinde 21. Haftada falan hissetmiştim
aslanprenses_ Acemiiiii 26. Haftamdayım bugün kaburgalarım ağrımaya başladı tekme tokatlardan 😂 az kaldı senin de 🥰
Raziyenurx Acemiiiii yani ikinci gebeliklerde daha erken hissedilir diyorlar ama bilmiyorum henüz hissetmedim
aslanprenses_ Acemiiiii yok çok meraklı olunacak bir şey. Acıya şükrediyorsun ❤️ belim ağrıdığında bile şükür diyorum. Top gibi bir tarafa toplanıyor o anda canın çok yanıyor ama ona şükrediyorsun ❤️
Acemiiiii e_blue_sky_a benim de ilk gebeliğim olduğu için o hissi çok merak ediyorum. Olsa da hissedemem gibi geliyor.
e_blue_sky_a Acemiiiii geçen gece sol tarafa yattım rahimde karıncalanma gibi Bi kıpırtı ile uyandım kan dolaşımı sanırım çünkü daha 12yim ben imkansız bebek hareketi