12 haftalıkken uroday kullanmıştım. 30 haftalıkken de monurol yazmıştı dr ama eczanelerde bulamadık muadil üromisin kullandım hiçbirinde problem yaşamadım. İdrar yolu enfeksiyonu gebelikte çok tehlikeli içinizi rahat tutmak için tekrar doktora danışın ama en kısa sürede ilacınızı kullanın, doktor gebeliğinizi bilerek ilaç yazıyor 🙏🏻😊