gulcanak02_
12 gün önce doğum yaptım . Doktorum Rahime Bekar , en tatlı doktor diyebilirim çok ilgili çok güler yüzlü . Hastane olarak da memnun kaldım , ziyaretçiler istediği saatte gelebiliyor öyle bir sınır yok. Yanımda eşim kaldı refakatçi olarak . Biliyorsunuz bazı özeller bile erkek refakatçi istemiyor burası öyle değil . Odaları da büyük wc büyük öyle küçücük değil odaları . Benim bebeğim 1 hafta yoğun bakımda kaldı . Sadece yenidoğan yoğun bakım dan memnun kalmadık . Sağıp götürdüğümüz sütleri verdiklerini asla düşünmüyoruz . Sıvı ve mama ile beslemişler çok çok eminim . Ayrıca memeye başlatmadan biberon verdikleri için bebeğim şuan meme reddi yapıyor asla kabul etmiyor . Gün de 1 kez görüş hakkınız var bebek yoğun bakımda ise eğer .
Şu yoğun bakım dışında hastane ve doktorumdan çok memnunum . Kronik hastayım bir de daha da bir ilgili davrandılar tavsiye ederim .