Atikaa Merhaba ben suan 39+3 açılmam yok ara ara sancı giriyor en fazla kaç hafta bekliyoruz ve suni sancı neye göre veriliyor ?
Mediha99 Atikaa benim doktorum 41 haftaya kadar beklerim demişti kontrollü bit şekilde sonra suni sancı veririm demişti
EverlerinSeher Atikaa suyun geldiyse veriyorlar yoksa 41 haftaya kadar bekliyor doktorlar , suni sancı berbat bişey kendi sancınla açılman olur inşallah en saglıklısı inan
Emine12456 @Atikaa bende aynıyım hiç sancım falanda olmuyor bazen vajşnaya doğru baskı yapıyor o kadar inşallah suni sancı falan demez ya