Minnakelifim 36+4 haftalik hamileyim vajinal enfejsiyonum vardi doktor fitil krem antibiyotik verdi ama gecmezse haftaya geldiginde vajinal yıkama yapıcaz dedi. Bugun doktora gittim ve gecmedigi icin yıkamayi yapti yani vajinayı batikonla ve bezlerle yıkadı temizledi. O icindeki mantar gibi olan pütür pütürlük gitti kaşintı akıntı hic bisey kalmadi cok sükur. Doktor surekli ilac kullanmaktan cok daha iyidir bu işlem dedi. Eger enfeksiyonu temizlemeseydik dogumda bebegine geçseydi bebegin küvezde kalirdi dedi Allah korusun. Anlatmak istedim cunku enfeksiyonla ilgili bir sürü post acmıslardı. Haftaya tekrar kontrole gidicem enfeksiyon geçmediyse tekrar yıkama yapıcaklarmıs
lavinia12_ Minnakelifim bugün bende doktoruma mesaj attım progestan kulaniyorum asirii kasintim ve ağrım var doktor gel haftaya yıkama yapicam dedi nasıl oluyor analtiginiz ağrılı mi