Ben 33 haftalığım İstanbuldayım sıcaktan ve her saat çişe kalkmaktan uyuyamıyorum sabah 6 7 anca uyuyorum 12de de kalkıyorum üstümü örtmediğim halde sırılsıklam oluyorum gerçi bebek doğunca da geceleri uyuyamıcaz gene böle sabah uyuyoruz ne olucak bilmiyorum