Selam kızlar , dün sabah hamile olduğumu öğrendim yaklaşık 1 yıldır istiyorduk ama olmuyordu maalesef ve en beklenmedik anda oldu 🥺bu ay çok fazla ilaç kullandım bebeğe bi zararı olur mu acaba ?
Doktoruma bugün ulaşamadım izinliymiş yarın tekrar arayacağım ama çok endişeliyim
Başına böyle bir şey gelen var mı ? Bu arada ilacın birinde hamilelikte kullanılmaması gerektiği ve bebekte sağlık sorunları ortaya çıkabileceği yazıyordu 🥺🥺🥺