Hanımlar 33. Haftamiza girdik gebeligimin ilk başlarında akıntım vardi ve fitil kullandim 2 ay kadar önce yine oldu yine fitil verdi doktorum ama kullanmadim o günden bu yana devam ediyor akıntım doktoruma kullanmadığımı soyleyemedim çünkü inanın çok zorlaniyorum çok iğreti bisey gibi geliyor bu konuda cok hassas ve takintiliyim strese giriyorum resmen 3-4 gündür de ani giren ve arada devam eden kasik ağrılarım başladı acile gittim akintimdan bahsettim doktor idrar tahlili istedi ve kullanmadigim fitili kullanmami söyledi neyse ki zar zor dün kullandim 3 gun sonra tekrar kullanicam demem o ki buna bagli midir bebek büyüdüğü icin midir acildeki doktor cok ilgilenmedi cok yoğundu sağ kasigim daha cok agriyor ve bacagima vurmaya basladi yasayan var mi normal midir kendi doktoruma da gidicem öncesinde bir sorayim istedim 😞