Gbbggj rabbim kolay doğum nasip etsin inşallah canım. Suyun gelmeyedebilir. Benim ilk doğumumda gece 11 gibi karın ağrısıyla başladı ben yalancı sancıdır falan diyodum gece yarısına doğru sancılarım arttı adet sancısı gibi sonra sıcak duşa girdim duştan sonra sancıların kesilirse yalancı sancı ama kesilmezde artarsa doğum sancısı. Ne suyum geldi ne nişan sancılar iyice arttı bendeki de ne cesaret daha ötesini bekliyorum 5 dk da bir vurunca artık dayanamadım gece 3 te hastaneye gittik 3:40 da doğumhaneden çıktım meğer 8,5 cm açıkla gitmişim doktorum neredeyse yolda doguracagımı söyledi 😄 şuan ikinciye hamileyim üzerinden 7 sene geçti 36+6 bekliyorum ama korkmuyoda değilim çünkü ne yaşadığımı biliyorum 😃