Merhabalar öncelikle teşekkür ederim yanıtınız için şöyle benım hiç kanamam olmadı down sendrom belirtisi olabilir diye şüphelendi kesin diyemem ama 3lü testin sonucunu bekliyoruz ve 3 hafta sonraki detaylı ultrasonu. Arkadaşınızdada öyle birşey demişlermiydi peki?