Ssardag Kızlar daha önce burda doğum yapan oldu mu evimize çok yakın ve donanımlı bir hastane fikri olan paylaşırsa çok sevinirim
Ayseebrar_123 Ssardag ben ilk doğumumu emseyde yaptım hem doktor hemde hemşire ler çok ilgili lerdi ben memnun kaldim