Seyma_123 bizde iki defa negatif aldık sebebi yoktu embriyolar gayet iyiydi sebep bulamıyorlardı . 3. Denemede Rahim filmi çektirdim önce bi sıkıntı yoktu yine aklımızda kalmasın denildi . Bide transferden 1 ay önce rahime çizik atıldı . Sonuç pozitif 🙏🏻 suan 7 aylık hamileyim çok şükür Allah’ın izniyle bi kızım olacak 🙏🏻 umudunuzu kaybetmeyin herşeyin bi zamanı var ❤️ Allah hayırlı zamanda nasip etsin🌸