Ayminaa ama devlette yaparsanız zaten iki kşilik oluyo odalar ve yalnız olsanız yanınızdaki Doğum yapan ve refakatçısı olur ve size illa azda olsa yardımı dokunur. Benim annem yengemin doğumunda uyumuş kalmış😆yorgunluktan tabi) gece bebek ağlamış duymamış diğer hastanın refakatçısı bebeği yengeme vermiş . Devlette Doğum yapmıştı yengem