Benim 15. Haftada kanamam oldu hem de pıhtılı o kadar korktum ki doktora gittim, direkt yatış dediler ama ben tek doktorla kalmayıp farklı doktora gittim sağ olsun içimi rahatlattı, plesantada ve eşinde kanama yok acıklık yok gayet iyi görünüyor dedi, kızım o kadar hareketliydi ki sanki bak bir şeyim yok der gibi. progestan ve iğne yazdı, kendimizi yordugumuz için oluyormuş. Su an iyiyiz şükür, Sende dikkat et kendine bir haftaya hiçbir şeyin kalmaz yeter ki kendını yorma ve üzme. İnsallah saglıkla gelecek miniklerimiz dert etme üzme bebişini, karnını oksa güzel seyler söyleyip, güzel seyler hayal et cok iyi gelecek