elif-asil Atmacaa aralık 29 en son tarih ama benm ikinci hamilelik sezeryan olcagı için o kadar beklemyz dıe düşnyrm
Jale92 Gonuel49 benimki de eylül ortasına denk geliyor. Hazırlıklarınız tamammı acaba? Ben daha başlayamadım
Ozgeake elif-asil ay eğerki bekleme imkanınız varsa yeni yılı bekleyin ben 28 aralık doğumluyum hep 1 sınıf büyüklerle gittim zor oldu yaşımk söylerken bile karışıyo😂
GPinar Nur_50 Benimde 5 Şubat :) dediğin gibi her şey yolunda giderse günü gününe bi hamilelik süreci geçirirsem :)