FirdevsKZ Doktorunu değiştir bence bende ilk hamileliğimde bayan bir doktora gidiyordum beni 10günde 1 kontrola çağırıyordu gidiyordum görsen acele ile bakıp iyi deyip gönderiyordu beni 8 haftalık olunca gittik kalbi durmuş direk bana dediği bundan sana hayır gelmez hemen kürtaj yapalım ne ağlamıştım var yaa doktor konuşması çok önemli insani biraz rahatlatması lazım sıkıntı varsa insan güzel bir dille anlatır değil mi sonuç kürtajı başka doktora yaptırdım.1 seneden sonra yine hamileyim 6+6 inşallah bu sefer herşey güzel devam eder çok korkuyorum