Esmaxzcv geçen hafta aynı şeyi yaşadım. Yaklaşık 6 saat hiç hareket yoktu. En son dayanamadım ve doktoruma mesaj attım. Sagolsun endiselenecek bir şey yoktur ama içimiz rahatlasın gel bakalım dedi. Gittik hemen ultrason ile baktı, bebis icerde kıpır kıpır. Ben çok yorulmuştum o günlerde birde birkaç gün büyük abdestle zorlanma yaşamıştım. Karın kaslarımı zorladığım icin bebek hareketlerini hissetmemem normalmiş. Eğer yorgunsaniz ya da benim gibi kabızlık sorunu yasadiysaniz aklınızda olsun. Temkinli olmakta fayda var. Birkaç saat yan yatıp dinlenin yine hissetmezseniz doktorunuz ile iletişime geçmekte fayda var derim.