Yagmurella4165 Arkadaşlar ilk çocuğumu adet gecikince 10 gün sonra test verdim 2.3 cıktı hamilesin dediler ama geç döllenme oldu şunda 3 yaşında suanda ikinciyi düşünüyorum adetimi 5 gün geçti kan verdim 1.20 cıktı hamilemiyim sizce geç döllenme olabilirmi
gurbetcianne97 Yagmurella4165 iki gün arayla ⅔ kere kan ber artıyorsa vardır. Şuan arta da bilir artmaya da bilir. Sonuca bakılırsa henüz gebesin demek için çok erken amca artış belli eder. Rabbim gönlüne göre versin 🥰
Kediannesi1 Yagmurella4165 maalesef 1.20 negatif sonuçtur bazı laboratuvarların sıfırı yerine 1.20 oluyor sonuç
Yagmurella4165 Kediannesi1 bilemedim intarnetede 1.20 sonuc gebelik bir yada 2 haftalık olabilir diyor du
ug_fa-3diplomalianne Yagmurella4165 canım 2 günde bir kan ver artış varsa hayırlı olsun Rabbim gönlüne göre en hayırlısını kolaylıkla nasip etsin
cozgenurr Kızlar bana yardim edin kimyasal gebelik yasadim 1 ay once 11gun adet gecikmesitle beta verdim 26.34 cikti gebelik var dedi doktor 2 kati olmasi lazim carsamba gel dedi yukselirmi acaba
ug_fa-3diplomalianne cozgenurr inşaeAllah yükselir canım sen iyi düşün iyi olur inşaeAllah stres yapma üzülme iyiye yönelt kendini bol bol dua et dikkat et