Hgmom1 Merhaba arkadaşlar 19 temmuzda çatlatma iğnesi vuruldum. Reglim 5 gün gecikti. Cuma günü kaset test negatif çıktı. şimdi kopkoyu kahverengi leke geldi takip edicem cogalicak mi diye ama aramızda böyle yaşayan var mı?
Donthappy Hgmom1 benim ki bazen oluyor ilk önce kahverengi leke geliyor sonra adete dönüşüyor senin ki yerleşme de olabilir