Baby44 Arkadaşlar tansiyonum biraz yüksek çıktı bide ödem var yarın sonuçlarım çıkıcak kesin olmamakla beraber gebelik zehirlenmesi olabilir bunu yaşayan var mı 36 haftalık bebeyim napıcam