Nisanyagmurum değilsin bugün benim ilacım bitmiş ne yediysem on dakika sonra yediğimi istifra ettim saat gece 11 şuan yarım saat önce yine istifra ettim şimdi kefir içtim inşallah onu da çıkarmam korkuyorum valla bebek beslenmeyecek diye ne zaman kurtulacağım bundan sinirden ağlıyorum sürekli yemek yemeyince de elim ayağım boşalıyor gözüm kararıyor yarın doktor kontrolüm var inşallah hayırlı haberler alırım siz cinsiyeti öğrendiniz mi 🥹