serry Kızlar kontrollerimde amniyon sıvım çok yüksek çıktı.. çikolata tatlı ekmek biraz abartmıştım.. doktorum yememem gerektiğini söyledi ve magnezyum verdi. Aranızda bu durumu yaşayan oldu mu? 34. Haftam ve kasılmalarım çok fazla..