Kızlar doğum hikayemi anlatacağım ama sorum olcak gece acile geldim doğum için 9 cm açıklık ile devlete ama yinede ebeler kesik attı plesanta çürümüş yakın dedi parça halinde cikardi ilk doğumum özelde oldu ağrı falan hissetmedim bunda aşırı ağrı var parol verip geçiyolar aklım şuna takıldı ilk hamileliğimde göbeğim hemen indi bunda inmedi şiş üstelik bunda daha az kilo oburunde aşırı kilo almıştım neden böyle oldu acaba bide kızlar küçük tuvaletime çıkıyorum yapma hissi geliyo iki damla akıyor gidiyor kalkıyorum ama var yapamiyorum ama keşke özele gitseydim😒