babymomy_ Kızlar ben kuzey istiyorum eşimde kabul etti artık biliyorsunuz baya anket açtım bu konuda 😄 son bir kere daha sormak istedim . Kuzey ismi sizce nasıl başka fikriniz var mı bu arada doğuma 54 gün kaldı benım