BerilGzl Kzılar daha 27. Haftadayım bugün farkettim çatlamışım göbek altımdan çatlamak için erken değil mi ya ☹️☹️☹️ O kadar krem kullandım yazıklar olsun☹️☹️☹️
Aysgl123 Ah ah sorma 34 e kadar geldim çatlamadan ama göbeğim harita gibi oldu 2 haftada bende kullandım ama cilt yapısı sanırım benim cildin çok hassas
BerilGzl [bilinmeyen] ben 3. Aydan itibaren kullanmaya başladım lierac bio oil ve babe üçünü birden kullandım 😩
Arinlina34 Kızlar bende çok korkuyorum çatlak olmasından 😔 arkadaşım herşey kullandı ama karnı şuan harita gibi 🙄