Buse4175 Arkadaşlar 29+2 yim ama bugün hareketlerini hiç hissetmedim normal mi bu durumu yaşıyan var mı ? 🤰
Kubrakarahan Buse4175 30+3üm aynı başlığı bende açtım bugün hareket var ama belirgin şekilde azaldı inşallah normale dönerler hemen
Buse4175 Sevgi56 sadece sabah çok az hissettim bi vurdu kaçtı sanki daha bu saatte kadar yok zaten çok hareketli bi kız değil ama şuan gün geçtikçe korkmaya başladım şimdi bi çikolata yedim bakalım inşallah 🙏🙏
Buse4175 Sevgi56 inşallah canım yapıcam şimdi hepsini bi düşüğüm var o yüzden endişeleniyorum Allahım korusun bütün meleklerimizi 🙏🙏
Pinrr Benimde 28 haftalık bazı günler aşırı hareketli bazen de hiç hareket etmiyo çok nadir bence normal bu haftalarda
Mavi3475 Buse4175 gün içinde çok yorulduysanız yani iş güç gibi hareket azalır yada olmaz bende mesela 28+4 bugün sabah 9dan öğlene kadar boş durmadım temizlik felan benimde bugün hareketsizdi daha yeni yeni hissettim oda çok az korkma bazen olabiliyor
Buse4175 Mavi3475 aslında bişey de yapmadım ama şuan bakıyorum canım çikolata falan yedim inşallah ben burdayım der 🙏
Hdemir1618 Buse4175 normalmiş bende de oldu acile gidecektim kahve içtim benimki tekmelere başladı 😂 büyüdüğü için yeri daralıyormuş. Aklım çıkmıştı tekme attığında ağlamıştım🫣
Buse4175 Yeniumutlar bi kaç günse sen doktora bi görün canım ya benim ki daha bugün dü ama çikolata yedim biraz kıpırdadı