SeDAaaaa35 sezeryan olmak istemiyorsan 40 kadar yolun var. 40 kadar gidincede bebek kilosu artıyor yine sezeryan diyorlar, çatı muayenesi basit birşey riski falan yok çatın dar mi ona bakıyor, normal doğumdan korkmuyorsanız kesinlikle başka Dr yada hastaneye de gidiniz, normal doğumdan korktuğum için istekli sezeryan oldum öyle agriliki sonrası bir daha çocuk falan dogurmam dedim 33. Haftadayim ikincide sezeryan. Deli gibi korkuyorum