minikmucizeemaak Asrn1 %50 oran olduğu için sallıyorlar tutan tutuyor bence 😂 Şimdi denedim bende kız çıkıyor ama bebeğim erkek 🫶🏼
Nuraaa Asrn1 bende ve tanıdıklarımda doğru cıktı ama googlede bakınca her çin takvımı soyleyen sıte doğru degıl
19982023 Asrn1 bana kız gösteriyordu ama oğlum olacak . Saçma şeyler . İnanmıyorum ben o tarz şeylere 😂 arkadaş çok ısrar edince bakmıştık öyle
S_B6606 Ilk bebegimde kiz çıkmıştı kız oldu gerçekten ama o kiz dedi diye degil tabi bende inanmiyorum oyle seylere ama genelde dogru cikiyo diyolar mesela benim bebegim su an doktor erkeğe benziyor dedi Çin takviminde kız diyo
Asrn1 minikmucizeemaak ay evet banada kız çıktı ama ben erkek hissediyorum tabi sağlıklı olsun önemli olan oda :) Ama bir kızım var bide oğlum olsa çok özeniyorum
minikmucizeemaak Asrn1 Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin en önemlisi o🫶🏼 Rabbim gönlünden geçeni sağlıkla nasip etsin hepimiz sağlıkla kavuşalım inşAllah🤍
Asrn1 19982023 dimi Allah bilir ya yoksa Fas’a fiso insan merak ediyor işte sabırsızlıktan hep bunlar zaman duruyor sanki vakit geçmiyo daha 5+3 üm
Asrn1 minikmucizeemaak amin inşallah sağlıkla gelsin bebişler ben daha 6 haftalık bile değilim zaman geçmiyor sanki 😅
minikmucizeemaak Asrn1 Ah evet daha yolun başındaymışsınız 🥹 Zaman su gibi gelip geçiyor.. kese görecek miyiz vs diye düşürken 21+6 oldum Allah’ın izniyle yarın detaylımız var. Sağlıkla çok güzel haberler alalım inşAllah 🤲🏻
Deletedmom0071 Asrn1 benim kızım doğru çıktı annem babaannem vs herkese bakmıştık doğru çıktı. Şimdi eğer karnımdaki erkekse doğru 😅