Kızlar ben bebek düşünmeye başladığımda hormon testi vermiştim durumu merak ettiğim için sonuçlarım gayet iyi çıkmıştı hatta üç doktora falan gösterdim hormon testi nde iki defa yaptırdım iki defasında da bir sıkıntı olmadı Prologtin hormonu yüksek olduğunda bu tarz sıkıntıyla karşılaşılıyormuş ama benim iyi çıkmasına rağmen sol göğsümde sürekli olarak akıntı oluyor bu yeni olan bir şey de değil çok önceden beridir böyle ve ben iki yıldır hamile kalamadım acaba bunun bir etkisi var mıdır hiçbir doktoruma da bundan bahsetmedim ama bu ara bu konu içimi yiyor kafamda kuruyorum acaba o akıntı geliyor diye mi hamile kalamıyorum falan diye var mı benimle aynı durumu yaşayan