benim de aynen bu şekildeydi. endokrine yönlendirdi doktorum. orda birkaç test daha yapıldı ve ilaç kullanmaya gerek yok dedi. yüksek olması durumunda ilaç kullanılıyo ama düşük olması olası bir durummuş. Fakat tabi ki doktora göstermelisiniz gerekli testleri yapmalı ☺️