11+5 hamileyim çift çizgiyi gördüğüm andan itibaren midem yanıyo 🥲 5-6 hafta gibi mide bulantım da başladı. İkisini bi arada yaşamak beni çok zorladı. En başından midesi yananlar bi ara geçiyo mu geçiyo diyin nolur 🥲. Oğlumda son haftalarda yanmaya başlamıştı doğumdan sonra da geçmişti. Bu arada ne yapsam geçmiyo soğuk su bile midemi yakıyo. Tek çarem geçmesini beklemek 🥲