Deletedmom_79 Kızlar 21 gün oldu sezaryen olalı dikiş çizgisinin hemen üstü şişik. Yeni şişmedi başından beri şişik inecek diye bekliyorum ama inmiyor bu normal mi? Sanki hep şişik kalacak orası
gulsahklkn Deletedmom_79 Bir süre ödemli kalabiliyor akıntı kızarıklık koku kaşıntı vs belirtiler varmı