Hilalllle bende de bir defa oldu canım . Geçen adetimde de 5 gün adet görüyordum normalde ama bu defa 3 gün sürdü ilk günü çok yoğun pıhtılı gelmişti ondan sonraki günler azaldı silik silik gelmişti 3 gün sonrasına test yaptığımda negatif görmüştüm bir daha da yapmamıştım bu ay da düzenli ilişki oldu bilmiyorum kafam çok karışık inan acaba bir test mi yapsam çıkar mı ki