Simayyy Ben Gazzal organic baby cotton Bebek yünü aldım, annem örüyor, hangi marka yünleri kullanıyorsunuz, neler örüyorsunuz, neler ördünüz?
Birmelekbirbebekannesi Simayyy valla rengine bakıyorum genelde canım bebe yünlerinin çoğu aynı hemen hemen battaniye yelek patik ördüm rastgele
AygyulSina Simayyy ben oremedim ama annem oruyor tam hangisini almisti hatirlamiyorum ama bebek icin olan yunlerden aldi. Suanda netten bir hirka modeli cikarmis onu örüyor
kocisininprensesi Been ✋🏻 Oğluşuma yelek örüyorum. Bebek ipi kullanıyorum ipi annem aldığı için hiç bakmıyorum ama nako kartopu falan genelde. Sonuçta miniğimin rahatlığı önemli😍
Minnakelifim Simayyy bebek battaniyesi ördüm yelek hırka ördum ve amigurimi orgü oyuncak ördüm evimI hayvanat bahcesi oldu her hayvandan bi tane ordum 😂😂
ttgb38 Sağolsun annem 7-8 tane patik yapmış 2 yelek ve 2 ceket battaniye ye gerek duymadım birazda anneme kıyamadım yorulmasın diye :)) kayınvalidem yapar onuda dedim ama sağolsunlar onlarında daha bir iğnesi nasip olmadı hatta annemin ördüklerine bile amaan ne gerek var kaç gün giyicek diyip duruyor deli oluyorum 🤦🏻♀️